Rezolutii pentru Anul Nou: lista celor mai intalnite pentru 2019

93
Lista cu rezolutii pentru Anul Nou , cele mai intalnite in toata lumea

Am pasit de cateva cateva zile in 2019 si multi si-au stabilit deja rezolutii pentru Anul Nou. E timpul sa-ti faci si tu o lista, daca nu ti-ai facut planuri pana acum. Ia loc pe scaun si asaza pe o foaie cele mai arzatoare dorinte.

Nu uita sa treci printre randuri si modul cum le poti indeplini. Este logic faptul ca, daca vrei sa bifezi cat mai multe rezolutii pentru Anul Nou, trebuie sa-ti mentii sanatatea. Cei de la goodhousekeeping.com au enumerat cateva dintre cele mai importante rezolutii pentru 2019, stabilite de oameni din intreaga lume. Le regasesti in lista si pe ale tale?

Obiceiul imprumutat cu succes de la vecinii nostri de peste Ocean a prins foarte bine si la noi. Ne place sa ne facem planuri si sa visam cu ochii deschisi. Printre cele mai intalnite rezolutii pentru 2019 sunt renuntul la fumat, pierderea in greutate, disponibilitatea pentru calatorii. Ca sa le duci la bun sfarsit, inarmeaza-te cu ambitie. Obstacolele sunt la orice pas!

Rezolutii pentru Anul Nou – Pe primul loc, pierderea in greutate

In topul rezolutiilor din toate timpurile se afla dorinta de a slabi, deci nu esti singura. Daca nu vrei sa fie o rezolutie de tipul „misiune imposibila“, incearca sa nu te astepti la succesul venit peste noapte si fara efort. Alcatuieste un plan de atac impotriva kilogramelor, tine un jurnal de dieta, fa miscare si vei reusi.

Timp liber mai mult

Ai amanat deseori intalnirile cu prietenii si de membrii familiei te-ai distantat din cauza lipsei de timp? Cercetatorii au descoperit ca socializarea este un obicei benefic pentru sanatate. Stabileste intalniri si recastiga atentia apropiatilor tai. Incearca sa te organizezi mai bine, ca sa ai mai mult timp liber pentru tine si ai tai. Studiile in domeniu au mai scos la iveala ca cei care petrec timp cu familia si prietenii traiesc mai mult.

Renuntarea la fumat

Ti-e teama ca ai cedat de multe ori? Nu te descuraja inainte de a mai incerca sa te lasi de tutun. Ambitia este cheia reusitei in tot ceea ceea ce iti propui. Vorbeste cu o persoana care a renuntat la tutun si te vei convinge ca tentativele dese de a renunta la fumat te pot duce pe culmile succesului.

Economisirea sau investitiile

Daca intentionezi sa economisesti, in primul rand, trebuie sa scapi de datorii. Apoi incearca sa-ti faci un cont de rezerva cu economii. Cum? Adopta un stil de viata mai sanatos. De exemplu, poti inlocui cateva zile mersul la serviciu cu masina cu metroul sau cu alte mijloace de transport. Si cand e vreme buna, mergi cu bicicleta, e si mai ieftin. Daca iti faci abonament la sala si nu apuci sa mergi nici de patru ori pe luna, renunta la el. Poti face exercitii si acasa ori poti alerga cateva zeci de minute in parc. E mai eficient si nu te costa nimic.

Eliminarea surselor de stres

Suna dramatic, dar nu trebuie sa lasi stresul sa te doboare! Stresul este un inamic tacut, care poate sa provoace o multime de probleme de sanatate, cum sunt insomnia, depresia, obezitatea, bolile de inima si altele. Renunta sa muncesti mult peste program, sa dormi cat mai putin, sa te alimentezi prost. Toate acestea favorizeaza aparitia stresului si, odata instalat in viata ta, cu greu mai scapi de el. Cand vine vorba despre jobul tau, incearca sa gasesti un loc de munca pe placul tau. Daca faci ceva cu placere, sunt sanse ca stresul sa nu mai fie atat de puternic, chiar daca trebuie sa lucrezi peste program.

Implicarea in proiecte de voluntariat

Tindem sa ne gandim ca fericirea noastra tine de ce putem noi sa facem pentru noi, insa nu este asa. Putem sa ne simtim implinite si cand ii ajutam pe altii. Bucuria ca ii facem pe altii fericiti macar pentru o secunda ne ajuta sa fim mai sanatoase. Un studiu in domeniu a aratat ca oamenii care experimenteaza emotii pozitive sunt mai feriti de atacurile de cord si de a dezvolta boli de inima.

Cursuri de perfectionare

Nu conteaza ca ai terminat facultatea de doua decenii, daca iti doresti sa inveti ceva nou, nu sta pe ganduri! Oricand este un timp potrivit pentru a asimila informatii noi. Daca ai nevoie sa te specializezi intr-un nou domeniu pentru serviciu, fa-o fara regrete. Daca vrei sa inveti si altceva, pentru tine, pentru viitorul tau, te felicit! Vei vedea ca invatatul va aduce multe beneficii atat sanatatii, cat si carierei.

Renuntarea la alcool

Iti doresti sa reduci sau sa renunti la acest viciu? O decizie cum nu se poate mai sanatoasa. Alcoolul are calorii multe si produce numeroase reactii adverse, daca nu este consumat moderat. E adevarat ca un pahar de vin relaxeaza si este bun pentru sanatate, datorita continutului de antioxidanti, mai precis de resveratrol, dar pe termen lung si la modul general, alcoolul nu-ti face niciun bine.

Rezervarea unui timp mai generos pentru odihna

Este foarte important sa dormi cel putin opt ore pe noapte, pentru ca odihna este cel mai bun medicament pentru sanatate. Noptile nedormite te pot expune unui risc crescut de a face diabet de tip II si de a suferi din cauza obezitatii. Mai mult, daca dormi, dar somnul nu este de calitate, poti suferi din cauza pierderilor de memorie. Asa ca, daca ai putin timp liber si nu stii ce sa faci, dormi, fara sa te simti vinovata in niciun fel.

Rezolutii pentru Anul Nou: mai multe calatorii si vacante

Evadeaza din mrejele rutinei, oricand ai ocazia, pe alte taramuri. Schimbarile de peisaj fac bine sufletului si mintii. Ofera-ti mai des aceasta placere, chiar daca pleci in calatorii scurte, si vei vedea ca starea de spirit se va imbunatati considerabil.

Acum, ca ai descoperit cateva rezolutii pentru Anul Nou, citeste si articolul despre buzele crapate de la frig – o problema cu mai multe solutii de tratament.

Foto: Guliver

Comentarii