Mersul pe jos slabeste – Cati pasi trebuie sa faci pe zi ca sa arzi calorii

1926
Mersul pe jos slabeste

Expertii care au studiat aceasta forma de miscare au ajuns la concluzia ca mersul pe jos slabeste si aduce si alte beneficii sanatatii, in special daca este practicat in aer liber.

In timp ce antrenamentele de forta si cele tip cardio te ajuta sa dai jos surplusul de grasime intr-un timp scurt, mersul pe jos slabeste si tonifiaza intr-un ritm mai lent, dar rezultatele bune obtinute sunt de durata.

De ce ar trebui sa preferam mersul pe jos in detrimentul altor forme de miscare? Raspunsul este unul simplu: mersul pe jos slabeste, poate fi practicat de multa lume si nu implica o conditie fizica speciala.

De la mic la mare, mersul pe jos aduce beneficii pentru sanatate si nu trebuie sa transpiri mult ca sa te bucuri de efectele pozitive.

Mersul pe jos slabeste si te binedispune

Popsugar.com scoate in evidenta ca mersul in aer liber imbunatateste starea de spirit, iar asta datorita aerului proaspat inspirat si a razelor de soare care inveselesc atmosfera, chiar si in sezonul rece. Ai motive consistente sa preferi mersul pe jos in fecare zi, cel putin pentru cate o jumatate de ora. Ideal ar fi sa mergi cat mai mult zilnic, ca sa te bucuri de o pierdere in greutate importanta.

Multi experti in miscare, inclusiv celebrul antrenor personal Harley Pasternak, sunt de acord ca daca faci multi pasi zilnic poti sa slabesti eficient. „Oamenii care sunt mai activi in timpul zilei sunt mai supli, mai sanatosi si cu un tonus mai bun. In plus, acestia au sanse sa traiasca mai mult, spre deosebire de cei cu care au un stil de viata sedentar”, considera Pasternak. Acesta recomanda pentru cei care nu au mult timp la dispozitie sa faca mii de pasi zilnic, sa opteze pentru o ora de spinning – o activitate aerobica ce se poate practica cu ajutorul unei biciclete statice. Ideal este sa faci aceasta forma de miscare de trei sau patru ori pe saptamana.

Laura Arndt, un alt antrenor personal celebru, care detine si functia de CEO la Matriarc, o aplicatie de sanatate destinata mamelor, recomanda efectuarea a 10.000 de pasi pe zi, daca intentionezi sa slabesti. Pasii se pot contoriza cu aplicatii, cum este FitBit, de exemplu.

Arndt a mai spus ca o plimbare in ritm alert de o jumatate de ora poate sa insemne intre 3.000 si 5.000 de pasi, in functie de viteza si mers. Fii activ intreaga zi si iti va fi usor sa ajungi la cei 10.000 de pasi!

View this post on Instagram

Treadmill or outdoors? 🤔 . If you know me by now, you know I’m an outdoors kind of gal but use the treadmill when a) I’m squeezing in a run during Baby As nap or (like today) b) trying to avoid sickness before an upcoming event – like a trip to Mexico 🙌🙌!! . My immune system is being tested hardcore these days as Baby A got hit with RSV (virus) and I’m feeding her as often as I can to help get her back to full health. Looks like it’s working because it didn’t develop into anything serious and she’s on the side of recovery now 🙏. . So despite it being beautiful sunny winter conditions outside, I kept it indoors 🙄. . I can’t wait to take this running to the beach in just a few days 🤸‍♀️! . Anyone have some sand run workouts you recommend? 🤗 I remember doing some back in the day with the varsity team in university, but can’t remember the details 🤷🏽‍♀️. . #ironmom #winterrunning #treadmillworkout #readysetgo #trimom #marathontraining #motherrunner #triathlontraining #garmin #womensfitness #womensrunning #womenshealth #postpartumfitness #triathlete

A post shared by Laura Sanhueza-Miller (@ironmom.ca) on

Daca folosesti banda de alergat, mareste viteza de mers si utilizeaza si un plan inclinat, ca sa depui mai mult efort. Astfel, chiar si mergand, poti arde calorii si poti sa slabesti.

Citeste si articolul despre cel mai bun sot din zodiac.

Foto: Guliver

Comentarii