Exercitii pentru coapse subtiri si tonifiate. Vei fi mai sexy ca niciodata!

238
Exercitii pentru coapse subtiri si tonifiate

Un corp sexy nu se obtine peste noapte, dar cele mai bune exercitii pentru coapse subtiri si tonifiate te pot ajuta sa atingi mai repede succesul. Ingredientele cheie ale antrenamentului fizic sunt: cardio din plin, miscarile potrivite si determinare la puterea a doua.

Vei fi mai atragatoare ca niciodata cu ajutorul urmatoarelor exercitii pentru coapse subtiri. Am gasit niste miscari simple, dar extrem de eficiente, pe site-ul spotebi.com, asa ca nu ar trebui sa mai amani, ci sa incepi chiar de acum antrenamentul. Ca sa nu iti pierzi motivatia, probeaza haine mai vechi care nu te mai cuprindeau la coapse si vei vedea ca nu muncesti in zadar.

6 exercitii pentru coapse subtiri si tonifiate

  1. Fandari cu lovitura in spate

Aceste exercitii pentru coapse subtiri iti vor tonifia pielea si vor pune pe fuga celulita mai repede decat ai fi crezut. Tot ce trebuie sa faci este sa realizezi o fandare, dupa care sa duci in spate piciorul pe care l-ai indoit in fata, ca si cum ai vrea sa lovesti un obiect.

  1. Diamond kicks

Poate ca denumirea acestor exercitii pentru coapse subtiri suna pretentios, insa miscarea este chiar simpla. Intinde-te pe spate, cu bratele intinse pe podea pe langa corp, si ridica picioarele la 90 de grade. Indoaie-le unind talpile, ducand genunchii spre exterior, astfel incat sa creezi un romb la mijloc. Aceasta miscare nu te ajuta sa tonifiezi doar coapsele, ci si abdomenul.

  1. Incrucisari Jacks

Cele mai bune exercitii pentru coapse sunt cele in care antrenezi tot corpul. Astfel vei arde mai multe calorii si obiectivul tau de a slabi va fi mai repede bifat pe lista personala. Miscarea presupune sa sari si sa incrucisezi atat picioarele, cat si bratele in acelasi timp.

  1. Podul Broastei

Daca obisnuiesti sa mai efectuezi exercitii pentru posterior, cu siguranta iti amintesti de acea miscare care presupune incordarea fesierilor si ridicarea bazinului de la podea ca si cum ai realiza podul. Cu ce este diferit Podul Broastei? Ei bine, pastrezi o parte din postura initiala, insa iti unesti talpile si tii genunchii in exterior.

  1. Genuflexiuni cu incrucisari

Nimic nu se compara cu efectul pe care il ofera exercitiile combinate. Alte exercitii pentru coapse subtiri pe care ti le recomandam implica realizarea unor genuflexiuni si a unor incrucisari. Dupa ce te-ai lasat in jos, ridica-te si paseste in diagonala, pe rand, cu unul dintre picioare.

  1. Ridicari pentru coapsele interioare

Tonifierea zonei interioare a coapselor este o adevarata provocare, insa daca efectuezi urmatoarele exercitii cu determinare vei reusi sa obtii rezultate bune. Stai in sezut, cu picioarele intinse in fata si sprijina-te in maini. Du unul dintre picioare peste celalalt, indoind genunchiul la piept. Piciorul ramas dedesubt trebuie ridicat astfel incat sa lucrezi zona interioara a coapsei.

Trucuri pentru obtinerea unor coapse mai subtiri si mai ferme

  • Nu uita sa iti incepi intotdeauna antrenamentul cu o scurta incalzire. Astfel iti vei pregati grupele musculare pentru miscare fizica si vei evita aparitia febrei musculare ori macar ii vei diminua intensitatea.
  • Realizeaza cate 2-3 seturi din fiecare exercitiu recomandat, care ar trebui sa dureze intre 30 de secunde si un minut.
  • La final, efectueaza stretching pentru relaxarea corpului;
  • Bea suficienta apa pe parcursul unei zile si incearca sa urmezi o dieta alimentara echilibrata.

Incearca si aceste exercitii de slabit mai eficiente decat alergarea. Vei fi incantata de cat de repede ard grasimile chiar si dupa ce ai incheiat antrenamentul fizic.

Foto: Guliver

Comentarii