6 exercitii pentru abdomen. Antrenamentul perfect pentru acasa!

86
exercitii pentru abdomen

Atunci cand iti doresti sa faci o lista cu cele mai bune exercitii pentru abdomen, ar trebui sa stii ca abdomenele nu sunt in topul antrenamentului, conform specialistilor de la self.com. Ca sa obtii un abdomen tonifiat, cu patratele, nu ai nevoie de echipamente sofisticate, ci doar de determinare si de rabdare.

Atragatoarele six pack nu se dezvolta chiar peste noapte, dar te vei putea lauda cu ele destul de repede daca practici urmatorul antrenament pe care ti l-am pregatit. Dar nu te baza doar pe efectele benefice ale exercitiilor fizice, fiindca va trebui sa faci o schimbare si in dieta. In plus, este indicat sa iti analizezi si stilul de viata. Ai un program adecvat de somn? Pe o scara de la 1 la 10, cat de stresata esti? Tine cont de faptul ca ultimii doi factori sunt recunoscuti drept cauze ale depunerii grasimii abdominale.

  1. Plank, printre cele mai bune exercitii pentru abdomen

Pe cat este de simplu exercitiul de tip plank, pe atat este de eficient in lucrarea muschilor abdominali si nu numai. Acesta este ideal pentru intarirea zonei mediane, a muschilor anteriori, posteriori si laterali.

Realizare: Asaza-te in aceeasi pozitie pe care o presupun flotarile, adica sa stai sprijinita in brate si in varfurile picioarelor. Insa, in loc sa indoi coatele si sa te lasi in jos, du, pe rand, cate un brat pe umarul opus. Incearca sa iti tii echilibrul intr-o singura mana cat timp faci acest exercitiu si sa iti incordezi cat mai mult muschii abdominali.

  1. Downward Dog lucreaza eficient muschii abdominali

Daca iti place sa faci Yoga, cu siguranta recunosti aceasta postura. Te va ajuta sa scapi de nesuferitii colaceii fara sa te chinui incercand sa realizezi clasicele abdomene.

Realizare: Stai in pozitia Downward Dog, sprijinita in brate si in varfurile picioarelor si cu posteriorul ridicat. Scopul nu este sa ramai in aceasta pozitie, ci sa duci, pe rand, cate un brat la piciorul opus, astfel incat sa atingi cu mana varful degetelor de la picioare.

  1. Warrior Balance, pentru un antrenament complet

Pe lista celor mai bune exercitii pentru abdomen, specialistii in domeniu includ si Warrior Balance. Inca o veste buna este ca aceasta postura nu pune la treaba doar muschii abdominali, ci lucreaza eficient si asupra bratelor, a posteriorului si a picioarelor. Practic, vei avea un atrenament complet chiar la tine acasa, fara sfatul unui antrenor platit.

Realizare: Stai pe piciorul stang, apoi indoaie genunchiul drept si ridica-l in fata. Urmatoarea miscare presupune sa duci piciorul indoit in spate, pana ajunge paralel cu solul, timp in care sa intinzi si bratele in fata. Efectueaza exercitiul la ambele picioare.

4. Fandare inapoi cu rasucire de trunchi

Nu este usor sa scapi de grasimea abdominala depusa in talie, mai ales daca nu stii ce exercitii pentru abdomen sa efectuezi. Specialistii recomanda fandarile inapoi cu rasuciri de trunchi, pentru cele mai bune rezultate.

Realizare: Stai dreapta si cu picioarele usor departate. Fa un pas mare in spate cu piciorul stang si indoaie genunchiul, ca atunci cand faci fandari. Exercitiul nu se incheie aici, ci se continua cu o rasucire de trunchi spre dreapta. Daca ai la indemana, tine o gantera de 2-3 kilograme intre palme in acest timp. Efectueaza miscarea si pe celalalt picior.

5. V Up, exercitii simple si eficiente

Nu crezi ca este posibil sa obtii un abdomen demn de invidiat intr-un timp scurt? Inseamna ca nu te-ai bucurat pana acum de efectele sexy pe care le ofera exercitiul V Up.

Realizare: Stai cu spatele pe podea, cu mainile intinse deasupra capului. Incordeaza abdomenul in timp ce ridici mainile si picioarele, pentru a le uni in aer. Lasa membrele inferioare si superioare pe podea, apoi continua exercitiul.

6. Mountain Climber, secretul unei talii de viespe

Antrenamentul de exercitii pentru abdomen se incheie cu o miscare ce subtiaza talia si alunga grasimea abdominala inca din prima saptamana.

Realizare: Stai in pozitia de flotare si du, pe rand, genunchii catre cot, ca si cum ai urca ori ai alerga pe loc.

Incearca si antrenamentul cu exercitii pentru coapse subtiri si tonifiate. Vei fi mai sexy ca niciodata!

Foto: Guliver

Comentarii