Dieta fix la fix a revolutionat lumea! Slabesti fara sa te infometezi

3703
Dieta fix la fix

Multe femei renunta la curele de slabit pe care le incep pentru ca provocarea este prea mare. Ce ai spune daca ti-am prezenta o dieta fix la fix care iti va schimba viata? Nu este vorba despre un regim oarecare, ci despre un mod de viata care te va ajuta sa iti iubesti din nou corpul.

Dieta fix la fix presupune sa iei 6 mese pe zi si sa slabesti 4-5 kilograme in mai putin de o luna. Poate ca ti se par mai tentante curele care iti promit aceleasi rezultate in doar cateva zile, insa stii prea bine ca nu este sanatos sa elimini atat de repede kilogramele nedorite. In plus, vei observa apoi cu dezamagire ca, pe cat de repede s-au dus, pe atat de repede s-au pus inapoi pe solduri, pe abdomen si pe posterior.

Care este secretul dietei fix la fix?

Dieta fix la fix sau dieta de 3 ore este un program de slabit propus de nutritionistul si de autorul Jorge Cruise. Specialistul a descoperit ca poti avea o silueta armonioasa daca iti stimulezi metabolismul, ceea ce a scos din ecuatie infometarea. Saritul peste anumite mese, des practicat de multe persoane, nu iti aduce rezultate dorite. Surprinzator, se pare ca daca mananci mai des, ai sanse mai mari sa fii slim&fit. Totusi, secretul sta intr-un mic truc – sa mananci la trei ore, nici mai devreme, nici mai tarziu, potrivit goodhousekeeping.com.

Daca iei decizia de a urma dieta fix la fix, va trebui sa iti faci ordine in programul zilnic de acum incolo. Spre exemplu, te poti trezi la 6:00, sa iei micul dejun la 7:00, gustarea la ora 10:00, pranzul la ora 13:00, a doua gustare la 16:00 si ultima masa la 19:00.

Dar nu este suficient sa mananci la ore fixe, ci trebuie sa te asiguri ca din meniul tau fac parte alimentele potrivite in cantitatile potrivite.

Meniu pentru dieta fix la fix: idei pentru o saptamana

Poti sa urmezi sugestiile alimentare de mai jos ori doar sa te inspiri si sa iti personalizezi mesele dupa preferintele tale.

Luni

Mic dejun: un ou fiert tare, o felie de paine integrala cu sos salsa, o cana de pepene rosu

Gustare: 6 biscuiti cu continut redus de sare

Pranz: un cheeseburger servit cu o salata simpla

Gustare: un baton energizant

Cina: friptura cu broccoli la cuptor

Desert: 4 biscuiti

Marti

Mic dejun: un iaurt cu un baton energizant

Gustare: chips-uri facute in casa

Pranz: salata de pui cu dressing cu continut redus de grasime

Gustare: 24 de cirese ori de fructe de padure

Cina: Enchiladas cu legume

Desert: o prajitura vegana

Miercuri

Mic dejun: un sandwich cu sunca si cascaval, 150 ml de lapte si o nectarina

Gustare: 12 caju

Pranz: un sandwich cu spanac, branza feta si pui servit cu o salata simpla

Gustare: un smoothie (la alegere)

Cina: somon cu lime si unt

Desert: o pralina cu unt de arahide

Joi

Mic dejun: o waffle cu doua lingurite de unt de arahide, o jumatate de cana de suc de grepfrut

Gustare: suc de legume

Pranz: pui pe grill cu legume

Gustare: un mar si un baton de ciocolata

Cina: piept cu salata de broccoli

Desert: 7 jeleuri facute in casa

Vineri

Mic dejun: un bol de cereale cu lapte, o lingurita de ulei de in si cu doua linguri de merisoare uscate

Gustare: o ciocolata mica cu migdale

Pranz: o salata Caesar

Gustare: fructe (la alegere)

Cina: peste la cuptor

Desert: o cana de struguri inghetati (unul dintre secretele actritei Jennifer Aniston pentru o piele luminoasa)

Sambata

Mic dejun: o briosa din cereale integrale cu o cana de pepene galben

Gustare: fructe (la alegere)

Pranz: salata de pui cu legume

Gustare: doua cani de capsune

Cina: coaste de miel cu rozmarin

Desert: rondele de orez cu glazura

Duminica

Mic dejun: sunca de curcan, doua clatite cu mix de fructe de padure

Gustare: un iaurt mic

Pranz: friptura cu salata

Gustare: un baton de ciocolata

Cina: lipie umpluta cu legume

Desert: o jumatate de cana de lapte cu putina esenta de vanilie

Iti vor fi de folos si alte diete fara infometare. Sunt metode care chiar dau rezultate in scurt timp.

Foto: Guliver

Comentarii