Dieta cu morcovi si grepfrut, de ajutor cand trebuie sa slabesti mult

812
Dieta cu morcovi si grepfrut

Greutatea ideala este un vis neimplinit, inca, pentru tine? Incearca sa tii dieta cu morcovi si grepfrut. Poti sa topesti intre cinci si 10 kilograme respectand regulile alimentare ale acestei cure.

Dieta cu morcovi si grepfrut este relativ noua si, cu toate acestea, multi s-au bucurat deja de rezultate multumitoare. Cei de la stylecraze.com spun ca duo-ul morcov-grepfrut joaca rol de inamic impotriva grasimilor. Substantele benefice din morcovi, cum este betacarotenul, care ajuta vederea, si cele din grepfrut, printre care cele care scad nivelul de colesterol rau din organism, actioneaza impreuna pentru topirea a pana la 10 kilograme.

Ce nu ai voie sa mananci

Cat tii acest program de slabit, nu mai pune sare in mancare, condimente, renunta la alcool, dulciuri, grasimi si zahar. Toate acestea inhiba efectul dietei. Sosurile, lactatele si branzeturile sunt interzise. Alege doar carnea slaba, fara pielita, si prepar-o fara sa folosesti ulei. Trebuie sa bei cel putin doi litri de apa pe zi.

Poti consuma la discretie suc de morcovi si grepfrut

In timpul curei nu e bine sa bei cafea – o poti inlocui cu ceai verde. Te poti delecta cu sucul de morcovi si grepfrut ori de cate ori simti nevoia sa bei si altceva in afara de apa.

Morcovul are putine calorii si multe fibre alimentare, care te ajuta sa te saturi rapid. Despre grepfrut se spune ca, daca mananci un fruct dupa o masa consistenta, te ajuta sa arzi cu 20% mai rapid caloriile ingerate. Pentru a prepara sucul, ai nevoie de un grepfrut, patru morcovi, doua lingurite de suc de lamaie si putina radacina de ghimbir. Din toate aceste ingrediente faci o bautura extrem de nutritiva, care stimuleaza arderile in organism.

Asa tii dieta cu morcovi si grepfrut

Ideal ar fi sa faci cumparaturile inainte de a incepe dieta, nu pe parcurs, si sa indepartezi toate ispitele culinare. Inarmeaza-te cu vointa si vei vedea ca silueta ti se va schimba considerabil.

Luni

Mic dejun: un grepfrut si un morcov;

Pranz: o portie de carne de pui fiarta, un grepfrut si doi morcovi;

Cina: doua portocale, un grepfrut, o ceasca de cereale integrale si doi morcovi.

Marti

Mic dejun: un grepfrut;

Pranz: un morcov, o portocala, o ceasca de cereale integrale;

Cina: un morcov si o portocala.

Miercuri

Mic dejun: un grepfrut;

Pranz: un grepfrut, 30 g carne slaba si un morcov fiert;

Cina: un grepfrut.

Joi

Mic dejun: un grepfrut, o portie de salata preparata din doi-trei morcovi mari, cruzi si rasi, cu putin suc de lamaie, un varf de cutit de scortisoara si o lingurita de miere;

Pranz: o portie de salata de morcovi, preparata ca la micul dejun si un grepfrut;

Cina: un grepfrut si inca o portie de salata de morcovi.

Vineri

Mic dejun: un grepfrut si o jumatate de litru de suc prospat de citrice;

Pranz: un grepfrut si o jumatate de litru de suc prospat de citrice:

Cina: un grepfrut si o jumatate de litru de suc prospat de citrice.

Sambata

Mic dejun: un morcov fiert, un ou fiert tare si o felie de paine neagra;

Pranz: doi morcovi fierti, un ou fiert tare si o felie de paine neagra;

Cina: ca la micul dejun.

Duminica

Mic dejun: un morcov mare crud, un grepfrut si 500 ml suc proaspat de morcovi;

Pranz: un morcov mare crud, un bol de fulgi de ovaz, un grepfrut si 500 ml suc proaspat de morcovi;

Cina: un morcov mare crud, un grepfrut si 500 ml suc proaspat de morcovi.

Descopera mai multe despre ce mancam seara ca sa slabim in ritm sanatos. 4 variante de meniu.

Foto: Guliver

Comentarii