Care sunt destinatiile mele preferate de vacanta. Locuri care mi-au ramas in suflet!

9081
destinatiile mele preferate de vacanta

Mi-a placut mereu sa-mi petrec vacantele alaturi de familie si de oamenii dragi. Cred ca toti avem nevoie, din cand in cand, sa ne relaxam si sa ne bucuram de peisaje frumoase si de liniste. Am primit multe mesaje in care ma intrebati care sunt destinatiile mele preferate de vacanta, asa ca am decis sa va scriu pe acest subiect.

Eu si Catalin iubim sa calatorim, sa descoperim locuri noi, oameni, obiceiuri si, nu in ultimul rand, delicii culinare specifice fiecarui popor in parte. Ne place ca vacanta sa fie vacanta, iar locurile alese sa fie pe placul nostru, cu atat mai mult cu cat programul incarcat necesita si perioade de respiro.

Mereu am ales cu atentie locurile unde ne-am petrecut concediul. Iar asta pentru ca vreau ca ele sa ma ajute sa ma relaxez si sa-mi incarc bateriile. La fel am facut lucrurile si dupa ce am devenit mama, mai ales ca acum locurile in care mergem trebuie sa fie pe placul copiilor. Iata cateva dintre destinatiile mele preferate de vacanta!

Care sunt destinatiile mele preferate de vacanta

inapoi

1. Marbella, un loc desprins din poveste

Marbella este locul in care am sarbatorit anul acesta ziua mea de nastere si 10 ani de la nunta si in care am petrecut cateva zile minunate alaturi de Catalin si de mai multi prieteni. In trecut, am vizitat acest oras minunat cinci ani consecutiv, dar de patru ani, nu am mai fost pe acolo, asa ca anul acesta am reluat traditia. Cea mai faimoasa statiune de pe Coasta del Sol are strazi inguste si case albe, parca desprinse din povesti, iar peisajul este de vis. In orasul tipic andaluzian se gasesc locuri de cazare luxoase, parcuri acvatice si tematice, fiind perfect atat pentru cuplurile fara copii, cat si pentru familiile numeroase. Noi ne-am cazat la Villa Tiberio, care are un farmec aparte, ne-am indragostit de restaurantul Olivia Valère, ne-am plimbat prin Puerto Banus, punctul principal de atractie al statiunii, si ne-am relaxat la Marbella Club Hotel.