Cum slabesti la picioare si la posterior. Metoda sigura pentru un corp atragator

559
Cum slabesti la picioare

Se spune ca lucrurile bune cer timp, de aceea nu este chiar floare la ureche sa scapi de kilogramele nedorite. Cum slabesti la picioare si sezut se poate dovedi a fi o provocare ambitioasa, mai ales daca acele depozite de grasime s-au sedimentat in cateva luni ori chiar ani. Fii constienta ca va trebui sa depui efort fiindca acestea nu vor disparea chiar peste noapte.

Vestea buna este ca poti sa controlezi situatia si ca exista o metoda sigura care te ajuta sa obtii un corp atragator, asa cum ai visat. Mai intai, trebuie sa fii dispusa sa faci schimbari esentiale in stilul tau de viata, unele ce tin de alimentatie si de activitatea fizica. Vei fi nevoita sa renunti la gustarile tale nesanatoase preferate si sa faci mai multe exercitii fizice ca pana acum, dar rezultatele pe care le vei obtine merita fiecare efort. Iata cum trebuie sa inceapa si sa evolueze planul tau de slabire!

Cum slabesti la picioare si posterior: fixeaza-ti obiectivele!

Factorul genetic joaca un rol extrem de important in modul in care se acumuleaza depozitele de grasime. Faptul ca acumulezi usor kilograme in plus in zona picioarelor si a fundului nu este o simpla coincidenta, ci o tendinta genetica. Daca vei incepe un program de slabit, ia in calcul ca vei slabi si in alte zone ale corpului, cum ar fi la bust si la brate.

Fixeaza-ti obiective in ceea ce priveste frecventa cu care vei realiza exercitii fizice ori obiceiurile alimentare. Spre exemplu, numarul dulciurilor va trebui scazut drastic, iar antrenamentul de tip cardio nu ar trebui sa iti lipseasca din „meniu”. Tine-te de planul tau si te vei bucura de rezultate bune pe termen lung.

Redu numarul de calorii consumat zilnic

Cum slabesti la picioare si la fund nu este o provocare chiar atat de mare pe cat pare. De fapt, regula este chiar simpla: trebuie sa reduci numarul de calorii consumat zilnic. Daca vrei sa vezi rezultate rapide, pregateste-te sa faci urmatoarele schimbari in alimentatia ta:

  • Consuma multe fructe si legume proaspete;
  • Mananca mai mult orez brun, quinoa si produse din faina integrala;
  • Consuma proteine de calitate: peste, pui, fasole si tofu;
  • Alege produse lactate cu continut scazut de grasime;
  • Taie din meniu bauturile carbogazoase, dulciurile si alimentele puternic procesate.

Aceste alegeri alimentare nu te vor ajuta doar sa inlaturi kilogramele nedorite, ci si sa duci un stil de viata mai sanatos.

Cum slabesti la picioare si sezut cu ajutorul activitatilor cardio

Cum slabesti la picioare si fund?  Mizeaza pe activitati cardio cel putin 30 de minute in fiecare zi. Alearga, mergi pe bicicleta, inoata, fa o sesiune de aerobic ori o plimbare in ritm alert. Daca faci deja miscare de tip cardio, a sosit momentul sa cresti intensitatea pentru a arde mai multe calorii decat pana acum. O buna modalitate in acest sens este „interval training”, potrivit livestrong.com, adica combinarea mai multor activitati fizice.

Pune accent pe antrenamentul de forta

Un corp atragator nu se obtine doar prin antrenament cardio, ci si prin sesiuni de forta. Realizeaza de doua-trei ori pe saptamana exercitii care sa iti lucreze intens muschii picioarelor si fesierii. Spre exemplu, vei avea nevoie de: genuflexiuni, deadlift, fandari, flotari, tractiuni si planks. O pereche de gantere iti va deveni cel mai bun aliat in obtinerea unui corp bine lucrat.

Te vor interesa si aceste exercitii pentru coapse subtiri si tonifiate. Vei fi mai sexy ca niciodata.

Foto: Guliver

Comentarii