Care sunt cele mai bune exercitii pentru slabit. Te scapa si de celulita!

216
Cele mai bune exercitii pentru slabit: burpees, fandari, si genuflexiuni

Trainerul si editorul sportiv Julia Buckkley a scris pentru Parade.com raspunsuri la cea mai frecventa intrebare pe care o aude. Care sunt cele mai bune exercitii pentru slabit este, de departe, cea mai de interes atat pentru femei, cat si pentru barbati.

Antrenorul si-a dorit sa ofere oamenilor raspunsul cel mai simplu legat de cele mai bune exercitii pentru slabit. Mai mult, daca ar putea fi intocmita o lista scurta cu cinci, de exemplu, miscari care ajuta cel mai mult la pierderea in greutate si topirea grasimilor, ar lucra intens la ea. Din pacate, lucrurile nu sunt atat de simple. Altfel, nu s-ar mai fi tiparit tone de carti cu sfaturi despre slabit si tonifiere.

Cele mai bune exercitii pentru slabit – burpees, genuflexiuni si fandari

In primul rand, cele mai eficiente miscari sunt cele care pun in functiune grupele principale de muschi. Aceste exercitii consuma multa energie calorica pentru a fi executate, deci si o cantitate mare de grasime. Este vorba despre exercitiile burpees, care iti solicita muschii pieptului, spatelui, coapselor, dar si grupe de muschi secundare, cum sunt cele ale bratelor si umerilor. Dupa burpees, cele mai bune exercitii ppentru slabit sunt genuflexiunile si fandarile, de orice fel. Efectul este si mai mare daca folosesti si greutati in timpul exercitiilor.

Cum scapi de mai multa masa de grasime

Julia Buckkley spune ca a observat, in anii ei de experienta in sala de fitness, ceva mai important decat anumite exercitii pentru pierderea in greutate. Intensitatea, varietatea si progresul contribuie la obtinerea unor rezultate mai rapide.

Multi oameni executa cu aproximatie aceleasi exercitii, folosesc greutati asemanatoare si, deseori, executa miscarile cu aceeasi viteza. In final, transpira putin, insa cei mai multi prefera sa ramana in zona de confort. Culmea, dupa o perioada de timp, acestia se intreaba, usor revoltati, de ce tot efortul lor nu este soldat cu rezultate pe masura?

Creste gradual intesitatea antrenamentelor

Sfatul Juliei pentru oamenii care vor sa slabeasca si sa isi tonifieze trupul este sa opteze pentru antrenamente variate. Aceste programe de exercitii trebuie sa cuprinda miscari care implica un nivel ridicat de intensitate, cum sunt antrenamente HIIT. De asemenea, sa mizeze pentru miscari care cresc rezistenta fizica.

Daca vrei sa vezi schimbari pozitive asupra corpului tau, trebuie sa adopti anumite schimbari si in modul cum te antrenezi. Trebuie sa faci sport fara sa-ti fie teama sa iesi din zona de confort, sa folosesti greutati mai mari, sa cresti numarul de exercitii din serii. Daca de obicei faci opt genuflexiuni, mareste, cu timpul, numarul lor la zece, apoi la doisprezece genuflexiuni. Fa-le ulterior si cu greutati. Acelasi lucru este valabil si pentru fandari si pentru exercitiile burpees. Mizeaza si pe antrenamente de tip cardio, pentru care este ideal sa cresti gradual viteza cu care le executi.

Include in antrenamentele tale si aceste exercitii pentru picioare subtiri si tonifiate ca de manechin

Foto: Unsplash

Comentarii