Ce sa mananci seara fara sa te ingrasi. Alimente care ard grasimile!

325
Ce sa mananci seara

Probabil ca ai auzit deseori ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, dar trebuie sa stii si ce sa mananci seara, astfel incat sa slabesti si dieta sa dea cu adevarat roade. Iata ce spun specialistii nutritionisti de la Livestrong.com.

Multi oameni cred ca infometarea este cheia pentru a scapa de kilogramele in plus. Pe termen scurt, e adevarat, privarea de hrana da rezultate, dar pe termen lung, acest lucru va da peste cap functiile organismului si risti sa te imbolnavesti. Cel mai bine este sa iei in calcul ora la care iei ultima masa a zilei, aceasta ar trebuie sa fie cu cel putin trei ore inainte de a merge la culcare, si sa alegi alimente sanatoase, care accelereaza metabolismul si favorizeaza digestia. De asemenea, incearca sa faci miscare si sa te hidratezi suficient, ca sa elimini toxinele si sa ai un tonus bun.

Legume in diverse combinatii

Broccoli, conopida, ceapa verde, avocado,morcov, spanac, ciuperci, kale – acestea sunt doar o parte din legumele care stimuleaza arderea grasimilor si te ajuta sa ajungi la formele dorite. Poti sa le mananci fierte, la gratar, in salate sau in supe crema de sezon.

Ce sa mananci seara ca sa slabesti: proteine usoare

Daca alegi surse sanatoase de proteine, cum sunt fructele de mare, pestele, soia, dar si fructele in coaja lemnoasa: migdale, nuci, fistic, caju, alune de padure, sansele sa slabesti cresc si astfel ii furnizezi corpului vitamine si minerale de care are nevoie pentru a functiona normal. Alege metode de gatit care nu distrug aromele si proprietatile nutritive ale preparatelor, cum ar fi fierberea, gatirea la aburi, pe gratar. Evita sa adaugi prea multe condimente si incearca sa savurezi gustul alimentelor si ca atare, mai ales cand vine vorba de legume, fara sa le mai pui pe foc.

Carbohidratii trebuie consumati in cantitati limitate

O cina prietenoasa cu silueta este si cea care contine carbohidrati, dar ai grija la cantitate, pentru ca multe alimente care ii contin au si multe calorii. Acestia iti confera energie si ajuta la reglarea glicemiei, astfel incat nu vei mai fi tentat sa dai buzna in frigider la miezul noptii. Introdu in alimentatie orez brun, quinoa, cuscus, grau bulgur, secara, orz, ovaz sau amarant, alaturi de proteine slabe.

Acum, ca ai aflat ce sa mananci seara ca nu te ingrasi deloc, citeste si: Cele mai bune alimente care te hidrateaza si te energizeaza.

Foto: Monika Grabkowska – Unsplash

Comentarii